Klachtenregeling

Vragen

Wanneer je vragen of hulp nodig hebt bij een bestelling mag je ons altijd bellen: 0620162034.

Klachten

Een niet goed functionerend borstvoedingsproduct is niet fijn. Daarom streven wij er eigenlijk altijd naar om voldoende voorraad te hebben om een product te vervangen of tijdelijk in bruikleen te geven, bijvoorbeeld in geval van een kolf. Dat is onze kracht, daarin willen we ons onderscheiden van grote, onpersoonlijke bedrijven. Doordat we twee locaties hebben is het fijn om even telefonisch te bespreken wat de mogelijkheden zijn.

Garantie

123kleintje leeft de geldende fabrieksgarantie(s) na, afhankelijk van het product.

Op elektrische apparaten houden we een garantietermijn van 2 jaar aan. Op AC adapters zit 6 maanden garantie (kabelbreuken uitgesloten). Doorgaans geldt dat op plastic borstkolfonderdelen géén garantie zit tenzij we anders kunnen overeenkomen met de distributeur. Op de producten van Ette Tete zit standaard 2 jaar fabrieksgarantie.  Neem bij twijfel telefonisch contact op met ons. We zijn je graag van dienst. Voor garantie op al onze andere artikelen zijn de aankoopdatum en de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid van toepassing.

Artikel niet in goede staat ontvangen

Controleer je adresgegevens voordat je naar het betaalscherm gaat. Wij zijn niet aaa

Indien jouw product / bestelling direct bij ontvangst beschadigd is of niet compleet is, dan verzoeken we je binnen 3 dagen via de mail/per telefoon contact op te nemen met ons. We zorgen graag voor een passende oplossing. Na 5 dagen nemen we geen manco bestellingen meer in behandeling.

nsprakelijk voor foutief ingevulde adresgegevens en retourzendingen.

Ben je niet thuis om een pakket in ontvangst te nemen? DHL en PostNL doen hun onze uiterste best om het pakket toch zo snel mogelijk bij je aan te laten komen.

DHL bezorgt je pakket na de eerste bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde DHL Servicepoints. Met ruim 3000 DHL Servicepoints in Nederland, is er altijd één bij jou in de buurt.

Wanneer wij pakketten terug ontvangen die: -geweigerd zijn, -niet leverbaar zijn of niet binnen 7 dagen afgehaald zijn bij het DHL servicepunt zijn wij genoodzaakt retourkosten in rekening te brengen.

Ruilen en retourneren

Ben je van gedachten veranderd, voldoet je product niet aan jouw verwachtingen en wil je graag retourneren?
Dat kan. Neem dan wel de volgende regels in acht:

  • Binnen 8 dagen neem je contact op met ons op.
  • Houd het factuur- of ordernummer bij de hand.
  • Het product breng of stuur je terug in/met de originele verpakking en is/zijn dusdanig verpakt dat beschadiging wordt vermeden. Je stuurt een kopie van de aankoopnota mee.
  • Producten die gebruikt, beschadigd of niet compleet zijn kunnen we niet terugnemen.
  • In geval van retournering horen we graag het rekeningnummer waarop je terugbetaling wilt ontvangen. Indien je via de webwinkel hebt gekocht, moet dit ook het rekeningnummer zijn waarmee je hebt betaald.
  • Download hier de RETOURINSTRUCTIES. Zonder retourformulier kunnen we helaas geen producten terug nemen.
  • Wanneer wij pakketten terug ontvangen die: -geweigerd zijn, -niet leverbaar zijn of niet binnen 7 dagen afgehaald zijn bij het DHL servicepunt, zijn wij genoodzaakt retourkosten in rekening te brengen.
Let op!

Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

BH’s, borstvoedingshemdjes en onderkleding kunnen uit hygiëneoogpunt niet retour worden gestuurd. Wij adviseren je om deze te komen passen (Urk/Bunschoten).

Ruilen

Wanneer je liever een ander artikel wilt, stuur je ons de verkeerde artikelen terug en plaats je een nieuwe bestelling. De eerste bestelling wordt zo snel mogelijk terugbetaald (uiterlijk binnen 14 dagen).

Kosten in geval van herroeping

Als je gebruik wilt maken van je recht om producten terug te sturen, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor jouw rekening. Wij zullen het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Heb je meerdere producten besteld en besluit je slechts een deel daarvan te retourneren, dan zal 123kleintje de oorspronkelijke verzendkosten verrekenen en/of in zijn geheel niet retourneren.

 

info@123kleintje.nl

0620162034